Ons beleid is 30 dagen nadat je bestelling is geleverd. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds de levering van je product(en), kunnen we je helaas geen geld teruggeven of ruilen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd.
Niet-retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend (indien van toepassing)
Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
Elk artikel dat meer dan 7 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties (indien van toepassing)
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je restitutie.
Als je restitutie wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen geld teruggekregen, neem dan contact met ons op.
Sale-artikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.
Ruilen (indien van toepassing)
We bieden momenteel geen ruilingen aan.
Cadeaus
We bieden momenteel geen restituties aan als je artikel een cadeau was.
Verzending
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending van je restitutie afgetrokken.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.
Als je een artikel van meer dan $75 verzendt, kun je overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.